Wenst u een supersnelle, directe reactie?
Bel dan naar:
Ons netwerk en onze servers worden 24 uur per dag, 7 dagen per week bewaakt door ons proactieve monitoringsysteem. In geval van (dreigende) onderbrekingen in de dienstverlening worden onze medewerkers direct op de hoogte gebracht. Klanten die een cloud server, dedicated server, colocated server, rackverhuur en/of een SLA afnemen kunnen ons 24×7 telefonisch bereiken op ons reguliere telefoonnummer. Let op: U heeft uw klantnummer nodig om doorverbonden te worden met onze storingsdienst.
KvK-nummer:
86214853
BTW-nummer:
NL863897575B01
Bank (IBAN):
NL97 INGB 0006 7940 94
BIC/SWIFT:
INGBNL2A
Wij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 uur telefonisch bereikbaar voor al uw vragen over onze diensten:
Buiten Nederland kunt u ons bereiken op telefoonnummer:
Algemeen: | info@ospito.nl |
Helpdesk: | helpdesk@ospito.nl |
Administratie: | administratie@ospito.nl |
Verkoop: | verkoop@ospito.nl |
Abuse: | abuse@ospito.nl |
Klanten die colocated hosting of rack verhuur bij ons afnemen kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week zelfstandig en zonder extra kosten fysiek toegang krijgen tot hun apparatuur in de door ons gebruikte datacenters.
Global-e Datacenter NLRI2 - Europalaan 5 - 5121 DH Rijen - Nederland
Let op: Houdt u er a.u.b. rekening mee dat u zichzelf (en eventueel uw mede-bezoekers) aanmeldt vóór uw bezoek aan één van de datacenters, anders kan u helaas geen toegang worden verleend. Aanmelden kan via ons klantenpaneel.
Iron Mountain AMS-1 (vh. EvoSwitch) - J.W. Lucasweg 35 - 2031 BE Haarlem - Nederland